Popis volného pracovního místa
Pracovní pozice:
*Obchodní referent/ka
Místo práce:
Žďár nad Sázavou (Žďár nad Sázavou)
Směnnost:
jedna směna
Nástup dne:
01.03.2025
Mzda:
31 000
Kč
Požadované vzdělání:
Minimálně USV
Požadované dovednosti:
Práce s PC - textový editor (Word), Práce s PC - tabulkový procesor (Excel), Řidičský průkaz - řízení osobních automobilů - skupina B
Text nabídky:
CO BUDE VAŠÍ PRACOVNÍ NÁPLNÍ:
komunikace v angličtině se zahraničními dodavateli a zákazníky z celého světa
kompletní zpracování obchodních případů, od poptávky k dodávce, nákup zboží a materiálu
fakturace
administrativní činnost spojená s chodem společnosti
zpracování evidence EKO-KOM, ASEKOL, dokumentace ISO a BOZP, další administrativní práce
komunikace se zákazníky
příjem zboží do skladu a výdej zboží ze skladu
práce se systémem MONEY S3, zpracování tabulek v Excelu, práce s Wordem
obsluha zákazníků ve firemním showroomu a prodejně
CO OD VÁS OČEKÁVÁME:
pečlivost, spolehlivost a odpovědnost
komunikativnost, flexibilitu, loajalitu a přátelské jednání - pro obchodní činnost
výbornou znalost anglického jazyka ústně i písemně
bezproblémovou práci s počítačem, Excel, Word, PowerPoint
středoškolské vzdělání, strojírenské zaměření výhodou
řidičský průkaz skupiny B
nevyžadujeme předchozí praxi, vhodné i pro absolventy
znalost dalšího cizího jazyka výhodou
vysokoškolské vzdělání výhodou vzhledem k možnosti kariérního růstu
5 týdnů dovolené, stravovací paušál
První kontakt: e-mailem, telefonicky