Pracovní náplň:
- Poskytování technické podpory a služeb zákazníkům v německy mluvících zemích prostřednictvím telefonu, e-mailu a on-line komunikace
- Zpracování nestandartních poptávek/objednávek
- Diagnostika a řešení technických problémů a dotazů zákazníků
- Spolupráce s vývojovým týmem při identifikaci a řešení složitějších technických problémů
Očekáváme:
- Technické vzdělání v oblasti stavebnictví, elektrotechniky, strojírenství
- Znalost německého či anglického jazyka výhodou
- Praxe na obdobné pozici nebo motivovaný absolvent technického směru
- Proaktivní přístup ke svěřeným úkolům a odolnost vůči stresu
- Schopnost komunikovat s různými typy zákazníků
Nabízíme:
- Možnost profesního rozvoje a vzdělávání
- Příležitost pracovat v dynamickém a inovativním prostředí
- Nástup ihned, práce na plný úvazek
- Dovolená navíc, firemní stravování, příspěvek na penzijní fond
- Nástup ihned, práce na plný úvazek
Životopisy zasílejte na:
zaslat email, tel: 775 892 549